Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
1. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Az összes általunk kínált áru eredeti.
A vevő a fizetési kötelezettséggel járó rendelés rögzítésével tudomásul veszi a az Általános szerződési feltételeket az áru kézbesítéséhez, amelyet az eladó fél határozott meg. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra ezek a feltételek vonatkoznak, amelyek mindkét félre nézve kötelezőek.
2. AZ ÁRU RENDELÉSE
Lehetőséget kínálunk Önnek arra, hogy közvetlenül az otthonából vásároljon, bárhol, bármikor, könnyen és kényelmesen. A szerződés tárgya csak a vásárlási szerződésben megjelölt áru - vagyis a megrendelt termék. Biztosítjuk Önöket arról, hogy ügyfeleinknek csak a tökéletes állapotban és az adott terméktípusra jellemző előírásoknak vagy tulajdonságoknak megfelelő szállítmányokat küldünk, a Szlovák Köztársaságban érvényes szabályoknak, előírásoknak és rendeleteknek megfelelően. Az elektronikus rendelés érvényességének feltétele, hogy kitöltse a megrendelőlapon feltüntetett összes szükséges adatot . A megrendelés a vásárlási szerződés előszerződése is, amikor maga a vételi szerződés fokozatosan létrejön az áru kézbesítésével. A vásárlási szerződés megkötéséhez az eladó által a megrendelés hivatalos megerősítése szükséges. A képek csak illusztrációk!
3. A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA
A rendelését 24 órán belül fogadjuk, e-mailben elküldjük Önnek a megrendelés megerősítését. Természetesen ha bármi nem egyértelmű, kapcsolatba lépünk Önnel.
4. SZÁLLÍTÁSI MÓDOK
Futár
A szállítási költség és a csomagolási költség összesen: 2200 Ft.
- az árut a küldéstől számított 1-3 napon belül kézbesítjük
- a küldéssel egy időben küldünk Önnek egy e-mailt a szállításról szóló információkkal, beleértve a nyomkövetési számot is
5. FIZETÉSI MÓDOK
UTÁNVÉT - a rendelés kézbesítésénél lehetséges.
Fizetés átutalással - A fizetéssel kapcsolatos információkat egy másik e-mailben adjuk hozzá
6. SZÁLLÍTÁSI IDŐ
Szállítási idő 1-7 munkanap. Amennyiben bármely áru nincs raktáron, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk Önnel. A szállítási idő azt jelenti, hogy az áru a megadott időpontban elhagyja raktárunkat.
A VÁSÁRLÓ KÖTELESSÉGEI
A csomag küldéséről e-mailben értesítjük. A csomagot két (legfeljebb három) munkanapon belül várhatja. Ha a szállítás négy munkanapon belül nem történik meg, az ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni velünk e-mailben: info@maxiparfum.hu
Az ügyfél köteles átvenni a megrendelt árut, ellenkező esetben - ha a szállítmányt elutasítja - a vevő vállalja, hogy 5000 Ft összegben kifizeti az eladónak az áru visszaküldésének költségét.
ELEKTRONIKUS SZÁMLA
A fizetési igazolást elektronikus számla formájában küldjük az ügyfélnek. Ez bármikor letölthető az e-mail mellékletéből. Elektronikus számlát is igényelhet a következő e-mail címen: info@maxiparfum.hu
7. REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA
Az esetleges reklamációkat az Önnel való előzetes egyeztetés alapján individuálisan, az Ön igényeinek megfelelően intézzük érvényes jogszabályok szerint. A vevő köteles az árut átvétel után ellenőrizni, hogy az esetleges sérüléseket észre vegye. Amennyiben bármi probléma merülne fel a kapott termékkel kapcsolatban, a vevő köteles a lehető legrövidebb időn belül jelenteni azt. Nem vállalunk felelősséget a futár által okozott károkért. A Polgárjogi Törvénykönyvvel sz. 150/2004 összhangban minden termékre 24 hónap a garancia. A garancia az áru kézhezvételének napjától kezdődik. Ez idő alatt az összes reklamált hiba megoldása ingyenes. A garancia csak a gyártási hibákra terjed ki.
A garancia nem terjed ki az áru hibáira és sérüléseire:
- ha mindennapi használattól kopott
- ha beavatkozásokat, módosításokat végeztek az árun; javítás az eladó részvétele nélkül, ill. utasításaival ellentétben
- ha az árukat az utasítások nem betartásával olyan célokra használták fel, amelyek nem felelnek meg a műszaki előírásoknak, amelyekre nem alkalmas, vagy elhanyagolták az áruk gondozását.
- ha nem megfelelő környezetben történő üzemeltetés és a nem megfelelő használat okozta a sérülést
- ha a minősítés nélküli beavatkozás vagy a paraméterek megváltoztatása okozta
- ha a hibát az áru nem megfelelő használata, szakszerűtlen használata, túlzott terhelése, mechanikai sérülése vagy kopása, vagy a vevőnél helytelen tárolás okozta
- ha a hibákat szakszerűtlen elektromos beavatkozás, a hálózati túlfeszültség vagy az elektrosztatikus kisülés okozta
- ha a hibák az eladó által nem befolyásolható egyéb körülmények miatt merültek fel (különösen „felsőbb hatalom”, korrózió, agresszív víz, nem megfelelő kezelés stb.).
- a nem szabványos használat okozta hibák
- a termék helytelen használata
- helytelen tárolás
A reklamáció folyamata:
Értesítsen minket a reklamációról telefonon, e-mailben vagy írásban
küldje el az árut ajánlott és biztosított csomagként (nem utánvétellel) a címünkre: ELUXIA s.r.o., POBOX A3, 94901 Nitra, Szlovákia
Cégünkbe a szállítási költségeket a vevő fizeti. Jogos reklamáció esetén cégünk visszafizeti a szállítási díjat az áru visszaküldéséért az ügyfélnek.
Adja meg a reklamáció okát a szállítmányban, és az Ön címét
a bizonylatot, hogy a reklamált árut nálunk vásárolta / számla, melyet e-mailben küldtünk
A panaszukat a lehető leggyorsabban, legkésőbb az áru átvételét követő 30 napon belül elintézzük.
! FIGYELMEZTETÉS: Azonban a visszaküldött áruknak épnek kell lenniük, megfelelően csomagolva az eredeti csomagolásba, a védőfóliának nem szabad sérültnek lenni, és nem lehet használt. Ha az árut már kicsomagolták és használták, akkor higiéniai okokból nem lehet visszaadni. A vevő postai úton kézbesíti az árut a címünkre. Kérjük, küldje el az árut ajánlottan és biztosítással, mivel nem vállalunk felelősséget, ha az út során elveszne. Utánvétes csomagot nem veszünk át. Amennyiben a fogyasztó a sérült, részlegesen elhasznált vagy a megrendelt árut olyan állapotban küldi vissza, amely nem felel meg az Eladó által kiküldött áru állapotának, tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult ezt a kárt abból az összegből levonni, amelyet a Vevő fizetett az áruért, vagy a pénzt nem köteles visszafizetni!
Nem lehetséges reklamálni az ajándékot és egyéb olyan árut, amelyért a vevő nem fizetett.
10. AZ ÁRU NINCS RAKTÁRON
Amennyiben megrendelését előre kifizette és az adott termék nincs raktáron, járulékát visszautaljuk az Ön által megadott számlaszámra 10 munkanapon belül.
11. A RENDELÉS TÖRLÉSE
A vevőnek joga van bármikor visszavonni a megrendelést bármilyen indok nélkül, az áru kiküldése előtt e-mailben vagy telefonon keresztül! A Ptk. 102/2014 rendelete alapján a vevőnek joga van az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül elállni a szerződéstől indoklás nélkül. A visszatérítés határideje az elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül várható. A fogyasztó köteles az árut az elállástól számított 14 napon belül elküldeni. Azonban a visszaküldött áruknak épnek kell lenniük, megfelelően csomagolva, az eredeti csomagolásban, a sértetlen védőfóliával, és nem lehet használt. A szerződéstől való elállással a felek kötelesek egymásnak visszaküldeni a teljesítést. Abban az esetben, ha a fogyasztó már átvette a megrendelt árukat, köteles azokat visszaadni az eredeti, sértetlen csomagban.
A 3.§ 1. cikkely i) betű 102/2014 törvény alapján a fogyasztóvédelemről, idézet: "A távolban kötött szerződés vagy az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötése előtt, vagy ha a szerződés a fogyasztó rendelése alapján lett megkötve, az eladónak világosan és egyértelműen közölnie kell a fogyasztóval a 2. bekezdés alapján vagy egy nemzetközi megállapodás alapján, amelyre a Szlovák Köztársaság kötelezett:
i) tájékoztatás arról, hogy ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, akkor viseli az áru visszaküldésének költségét az eladónak a 10. §. 3, és ha távollévő szerződéstől eláll, az áruk visszaküldésének költsége, amelyet természetüknél fogva nem lehet postai úton visszaküldeni ”
A 10. § (1) bekezdésének megfelelően A törvény 3. pontja: „A szerződéstől való elálláskor a fogyasztó csak az áru az eladónak vagy az eladó által felhatalmazott személynek való visszaküldés költségeit viseli.
12. AZ ÁRU TULAJDONJOGA
Az áru egészen a kifizetés pillanatáig a webáruház tulajdona.
üzlet üzemeltető:
first media s.r.o.
Jaurisova 515/4
140 00 Praha 4
Cseh Köztársaság
STATISZTIKAI SZÁMJEL: 21024481
tel: +421 907 383 366 (HE-PE:11-16 Óraig)
info@maxiparfum.hu
visszaszállítási cím árura:
ELUXIA s.r.o.
POBOX A3
94901 Nitra
Szlovákia
Mellékletek
Nem lettek mellékletek csatolva a cikkhez.